benim oğlumda 8,5 aylık oldu ilk haftalar çok fenaydı bir de hasta oldu burnu felan tıkalı, sürekli açtık temizledik, duş felan aldırdık sürekli temas istiyor valla bizimki de öyle, yemek felan da yapamıyorum düzgünce mutfağa girip yemek yapmayı özlüyor insan, ama bu aralar daha iyi gibi, çok şükür sürekli konuşuyorum, oyun oynamaya sakinleştirmeye çalışıyorum, internetten atak döneminin ne zaman bittiğine bakın isterseniz merak edip bakmıştım ben, doğum tarihini yazıp bakınca atağın ne zaman biteceğini gösteriyor. zamanla geçer diye düşünüyorum, biri bitiyor biri başlıyor valla☺️