Akze18 ben bir kere bir öğrencim kitaplığı düzenlemek istedi bende izin verdim rafını koluna düşürdü ağladı bişe olmadı ama canı yandı neyse ben eve geldim içimde ama o tutuyorum en son gece dayanamadım hümgür hüngür ağlamaya başladım eşim de şaşırdı ne oldu felan dedi ben çok hassasım çocuklar konusunda
Burada öğretmenin yaptığı tek yanlış davranış kurabiye yi vermemesi yani tabiki çocukların alışması için sürelere dikkat ediliyor evet o an derse geçilebilir ama kurabiye yi çantasına gelan koyup evde ye sende diyebilirdi belki de aklına gelmemeiştir o da var yoksa hatalı diyemem direkt
Kızınız da alışır ve inşallah nidaya böyle bişe yaşamaz