Oğlum sürekli bağırıyor ya asla kendi kendine oynamıyor basbas bağırıyor evin içinde ne uyuyo ne duruyo ömrümü yedi gerçekten gece 12 kadar uyumuyo iki kere de gece uyaniyo mama içiyor sabah 7 de geri uyanıyor 7/24 saat ağlıyor bağırıyor kendi kendine oynamıyor kucağından inmiyo tuvalete bile gidemiyorum her ay belki bu ay düzelir diyorum her ay farklı bi fenalık öğreniyor bıktım valla ya çok yorgunum kimseye de gitmiyo sadece ben babasıyla oynuyo bes dk ama yanında bende olayım istiyor büyüdükçe zorlaşıyor herşey