Sayın deneyimli annelerim;
Kızım 11 aylık dişimiz yok, salya yok, huzursuzluk yok normal rutin hayatımızdayız.
Fakat bu akşam fark ettim ki üst dişleri çok kabarık ve uç kısmı bembeyaz resmen şefaf bir deri tutuyor.
Dişimiz mi çıkıyor üst dişleri çıkaranlar yorumlara yazabilir mi?