Kızlar basına gelen varmı nolur biseyler söyleyin 2 yasndaki kızımn boynunda sislik farkettik mercimekten biraz büyük hemn doktora götürdük doktor zorla buldu lenf bezinde var dedi yag bezesi degil dedi kan ve ultrason dedi çok minik bisey kötü bisey oldugunu zannetmiyorum ama bakalm bi dedi suan ultrason günümüzü bekliyoruz varmı başına gelen allah aşkına yakın zamanda grip oldumu dedi yok dedm yakında olmadı kızlar çok kötüyüm ne yerdeyim ne gökte çok korkuyorum nolur dua edin cpcuguma kötü bisey olmasın anne olarak içim yanıyo ona baktkça aglyorum