Kızımın yumurta alerjisi var ama anafilaktik şok değil, sadece yumurta yediğinde kusmuştu doktor bir daha vermeyin dedi herhangi bi döküntü bişi yoktu sadece kusuyodu. Neyse asıl konuya dönelim 9. Ay kızamık aşısı için ASM gittik bize yumurta alerjisi var mı dedi bende anlattım bu şekilde, bana yumurta alarjisi var aşıyı yapmayız dedi hastaneye gitmeniz gerekiyor burda müdahale yapamayız dedi. Neyse çok uzatmadan çıktım ordan telefondan bi baktım kızamık aşısında yumurta yok yazıyor ya kızlar doğrumu bu böyle bişi yaşayan oldumu