Kuzey_38 Merhaba anneler bebekle anne arasında kan uyusşmazlıgı olup bebegı sarılık olan ve işin tedavısı alan var mı acaba yardımcı olur musunuz !!!!!!!
Omurzeynep11 Benim canım 1 buçuk gün ışıkta kaldi çok da iyi geldi takma kafana bol emzir geçiyor bizim 21 bucuktu sarılık kanda geçti çok şükür