ben küçükken hiç aksatmadan verdim ama 1 yaşına geldikten sonra artık anlıyor istemiyor reddediyor zorla veriyorum bazende unuttuğum oluyor onda da çok pişman oluyorum ve evet bizde o vitaminlerle büyüdük d vitamini eksikliği çok önemli aksatmadan vermelisiniz