2 ki kelimeye geçip kelime saymaya devam bendede 😇
Her anne gibi endişeli bekleyişteyim ne zaman tam konuşacak kendini anlatacak diye. Onun dışında küçük hanımın isteklerine yetişmeye oyun oynamaya devam.
Şuan sizinkiler nasıl? Eylülde yazılmış 2 ay geçti tünelin sonu ışık mı😀