Merhaba kızlar sezaryen olalı 11 ay oldu ama bana öyle aşırı derecede karna bastırma olmadı yani çok dayanılmıycak bişe değildi hafif hafif yaptı diye hatırlıyorum😂bide öyle alttan elle müdahale olmadı sadece gazlı bezi değiştirdi kanı falan temizledi hemşire. Sizde nasıl oldu bu durum