Elifadaannesi Kızlar iPhone 11 kullanıyorum 5 yıla yakındır artık bataryası ölmiş durumda bataryayı yenileyecektim 4 bin istediler dedim telefonu değiştirsem yenilenmiş iPhone 13 pro Max alsam dedim ama güvenemedim kullanan varsa memnun mu vs bilgilendirebilir mi
yagmurkokusu_ Elifadaannesi bizde yenilenmiş tablet var şarjı çabuk bitiyor şarjdayken de ısınma yapıyor bence telefonlardq da aynı sorun oluyordur
Niyesordunbucevabi Elifadaannesi iki sene önce kayınpederime yenilenmiş ıphone 8 almıştık. Çok memnun kalmadık açıkçası sesi boğuk çıkıyor kamerası titriyor ekran bi tuhaf