Kızlar dogum yapalı ıkı sene olucak ama ben bu nasıl bi illet bilemedım ondan sonra basladı hersey kızlar geniremeyince kalbım sıkısıypr nefes darlıgı yasayıp carpıntı oluyor bayılcak gibi oluyorum ellerım ter atıyor tansıyon dusuklugu sanıyordum aldım tansıyon aletı normal diyor anlamadım bu genırmeyı cıkartınca rhatlıypm bırsz ama bıktım kalp carpıntımdan bırde kalbım asırı yoruluyor uykudan fln kalkınca