acemi_ana gündüz her ağladığında istediğinde ver eğer uyuyorsa gündüz maks 2 saatte emzir. Gece ağlamıyorsa 4 saatte 1 e çıkabilirsin. 1 Aydan sonra gece hiç uyandırma kendisi uyanınca emzir. Uykuya da ihtiyacı var. Bizim uzayan sarılık olmasına rağmen doktor böyle dedi ve böyle uyguladım. Yarım saat 1 saat diyen de olmus sana da yazık. Hem acıkmassa bebek memeyi de almazki tokken biri ağzına bir şey tıkıştırsa yiyebilir misin? Sütün yetiyordur mamaya gelişim geriliği olursa ancak doktor derse öyle kullan. Bir arkadaş şeker koy demiş nolur küçücük bedenlere bunu yapmayın. Sağlık ocağında bi tartılsın kilo almış ise dediğim gibi beslenmesi yeterli.