Merhaba kızım 5 yaşında geçen kış çok fazla kurup oldu ve öksürüğü başlayınca bitmek bilmezdi okul açıldı ve hemen kurup oldu başına gelen vardır nasıl bi yol izlediniz neler yapabilirim öksürük geçmesi için doktora gittik antibiyotik vs verdi ama etki etmiyor