Gmzce Kızım 4aylık meme reddı var sağarak besliyorum ana bu aralar huysuz bıberonu görünce ağlıyor ıcmıyor sütünü saatlerce aç kalıyor uykuya dalınca zorla icirıyorum çok yıprandım
ekk07 Gmzce Benim bebeğin de 4 aylıkken aynı şekilde emmeyi bıraktı biberonla mamayı bile zor içti o dönem. 4. Ay atağı oluyormuş benim zaten sütüm azdı o süreçte komple kesildi. Doktorumuz bol bol sağım yap demişti denedim ama gelmedi sütüm. Bebeğinizi rahatlatacak müzikler açabilirsiniz kucakta salınım hareketi yapabilirsiniz varsa pilates topu üzerinde hafif zıplar gibi sallanarak emzirebilirsiniz
ozbii Gmzce üç buçuk aylık bebeğim. Bende aynı durumdayım. Hem meme reddi, hem beslenme reddi var. Sağıp veriyorum bir sütü içmesi iki saati buluyor çok yoruldum, yıprandım üç haftadır..
ozbii Gmzce üçüncü ay kontrolünde doktoruna söyledim normal ara ara olur dedi. Bu hafta içi mesaj artık dönem dönem böyle şeyler olabilir takipte olalım dedi 🤷♀️
ekk07 Gmzce Beslenme problemi yaklaşık 2 hafta sürdü geçti. Ama 4. Ay atağı en uzun süren atak bence 🫠