Oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor aşırı hareketli okulda biraz olsun kural dinliyor etkinliklere katılıyor ama eve gelince hiç bişi yapmıyor götürmediğim hastane kalmadı hiperaktif şüphem var ve önüne nasıl geçecek bilmiyorum 6 yaşından önce teşhis koymak zor diyorlar psikolog psikiyatri şurup veriyor önermiyoruz diyorlar onunda dozuna alışınca vücut hareketleri azalsa da alışınca tekrar eski haline dönüyor içim el vermiyor şurup içirmeye ama inanın 1 dakika durmuyor yerinde televizyona vurur ordan koşar mutfağa sandalye masanın üstünde ne var ne yok yerde içeri tekrar gelir oyuncakları her yere fırlatır kardeşi var onu döver vs vs vs ne zarar varsa artık ne yapacam şaştım etrafında böyle olup çözüm bulan öneride bulunmak isteyen arkadaşlar lütfen yardımcı olun her türlü fikre açığım artık