savaru etrafımdakiler kızıyor bana neden hemen götürüyorsun çocuk bu ve erkek çocuğu haraketli sadece öğretmen etkinlik yapmıyor oturmuyo yerinde diye hemen böyle şeyler yapma diyolar
Bu tarz konuşanları dikkate almayın. Bu konular ne kadar erken fark edilir ve üzerinde çalışılmaya başlanırsa çocuk için o kadar iyidir.
İlaç konusunda doktorlar bilir doğrusunu ama ben altı yaştan önce önermeyeni de duydum çevremdekilerden. Dehb söz konusuysa ilaç da tedavinin parçalarından biri oluyor genelde, ne zaman başlanmalı konusunda ise takip ettiğim bir çocuk ve ergen psikiyatristinin şöyle bir yazısı var.
