Gokturkmom aysem1205 oioi aldım silikon olduğu için rahatça yedirebilirsin canı acır mı derdi yok ,şuan 9aylık tatlı kaşığıyla içiriyorum çorbalarını artık
momas aysem1205 e bebekte 4 lü sanırım 5 li de olabilir renkli kaşıklar var ondan aldım bide oioi nin almıştım. Çorba içmesi inde wee babynin 2 li kaşığı var derin o iyi
momas aysem1205 oioi çok sığ yani anca 1 ay kullanırsınız tadım için iyi yumuşak çünkü. O renkli dediklerimi daha çok kullandım