Merhaba kızlar 🌸 Cuma sezeryanla kızıma kavuştum. Sütüm ilk iki gün pek gelmedi. Sıktık zorladık ama olmadı mama vermek zorunda kaldık. Pazartesiye kadar tuvaletini çok rahat ve çok sık yaptı fakat pazartesiden sonra pek yapamadı. Dünden beri şükür biraz emzirebiliyorum. Karnı tok altı da temiz ama Ayaklarını sürekli karnına çekiyor ağlıyor. Sanki tuvaletini yapmaya çalışıyor da yapamıyor gibi. Dün doktor muayenesinde doktor normal dedi. Gaz problemi daha olmaz dedi. Ama benim içim gidiyor onu öyle görünce. Ne yapabilirim