Deletedmom781 10 kasımda gel demişti hepsini vurmak için. Verem aşısı pzt ve cuma yapılıyormuş. Ben pzt gitmedim. Salı günü bacaktan olanı yaptırdım. Bir sonraki pztde koldan verem aşısını yaptırdım. Sadece bacaktan aşı olurken, 11 Kasım doğumlu 17 kasımda verem olsa sıkıntı olur mu 6 gün ayından almış olacak dedim. Sıkıntı olmaz dediler öyle götürdüm bir sonraki haftaya. Defteri de değiştirdi tarihleri. Sorun olmadı. Çünkü karma aşı ağır bir aşı bizim oğlan çok agladi bacaklarını çekti sürekli. Koldan yaptığı da kıyafet degdikce ağladı ellemk yasak ama bir şekilde yatirirken falan elin değiyor. İkisi bir bana da çocuğa da zor olurdu. Bu ay 4uncu ay aşılar var. 2inci ayın aynısı karma var yine 😣