Merhaba kızlar 10 gün sonra 4 aylık olucak bir oglum var Allaha şükür ki gece uykuları iyi bir çocuk en başından beri ama gündüzleri 2. Ayından beri asla 10 dk bile uyumuyor hayret ediyorum nasıl dayanıyor diye türlü rutinler vs denedim yok uyuyo gibi oluyor yerine bırakıyorum bazen uyudugu yerde kalıyor 3 dk kapalı kalıyor gözü onun haricinde asla uyumuyor akşam uykuya 8 de geçerdi şimdi oda uzadı 11 i buluyor napacagımı şaşırdım cidden