eakurt bende 2 ay sağımla besledim , silikon uç kullandım iyice unuttu memeyi almıyordu hiç. Ten teması ile başladım ilk günde bi kaç kez göğsümü açıp bebeğimi tuttum emzirmeye çalışmadım sadece konusunu hissetsin dokunsun diye uyuturkende kucağımda o şekilde uyuttum arada. Eds yöntemi ile devam ettim 2. Ayın sonunda yine göğsüm açık tutuyordum sadece oynasın diye bebeğim kendiliğinden tuttu memeyi geceleri uyku sırasında verdim ilk başlarda şuan 8 aylık 6 aydır emziriyorum. Hiç tutmicK sanmıştım ama pes de etmedim çevremde o kadar boş konuşan vardı ki sağım yaparak beslemeyi emzirmeden saymadılar hepsine kulağımı tıkadım sadece bebeğime odaklandım . Stres yapmayın kesinlikle bebek hissediyor tutmuyor diye de üzülmeyin bebeğinizi zorlamayın her bebeğin bi zamanı olduğuna inanıyorum ben pes etmeyin bolca sabırlı olun. Birlikte duş almayı deneyin mesela memeyle bol bol temas ettirin emmesede