Merhaba oğlum 4 aylık son 1-2 haftadır yediği zaman genellikle her öğününden sonra kusuyor normalde olmuyordu. Formül mama ile besleniyor 3-4 saat aralıklarla besleniyor ve ortalama 90-60cc mama içiyor. İçtiğimiz mama hep aynı değişim olmadı hiç. Son tüketim Tarihi 2027. Kusma şekli fışkırarak değil normal bir kusma biçimi. Sebebi ne olabilir?