birgulduman 18 aylık kızım normal ağlıyor ondan sonra ağlamayı tıkamaya çeviriyor ve herkes diyor ki kucağa alıştırmışım bu çocuk kucakta satıyormuş kendini 2 büklüm olurmuş Sizce neden böyle ağlamayı tıklamaya çeviriyor?