Gglcn kendi yaptığım yoğurttan yogurt çorbası yapıyorum(cezvede yarim avuç pirinç ya al bulgur haşlıyorum, 2 yemek kaşığı yoğurt bi yumurta sarısı ile terbiye yapıp pişiriyorum) bir de tarhana çorbası özellikle bu ikisini çok seviyor, mesela brokoli haşla su blendirdan geçir çorba gibi ver,ya da patates havuç kabak biraz suyla haşla içine irmik atarak verebilirsin. Hipp 4.aydan itibaren yulaflı maması vardı ilk onu kullandım. Sonra bebelac gold sütlü yulaflı pirinçli, Elmalı,tahıllı hep farklı farklı alıp 1 öğün veriyorum. Salatalık ve havuç soyup sürekli eline veriyorum. Çorbalarına mutlaka kemik suyu atıyorum 1 küp. Tarhana köyden geliyor yaş olarak. Çorbalarına az az ekmek doğramaya başladım. Bu zamana kadar elma armut avokado muz şeftali portakal mandalina yedi meyve olarak. Şimdi azıcık balık vermeyi düşünüyorum minik minik bakalım ne bekliyor bizi🤭 asla zorlamıyorum yesin diye yemediği anda bırakıp 10 dk sonra tekrar veriyorum. Bizde ek gıdaya alışma sebebi biberon sevmiyoruz kaşıkla her şeyi yemek istiyoruz o yüzden sürekli bir seyler yemek istiyor. Annem bazen muhallebi yapıp veriyor. Çorbalarına zeytin yağı da katıyorum,hurma pekmezi kullanıyorum tatlandırıcı olarak. Bir tek yoğurt yedirtmiyorum,hiçbir şekilde kabul etmiyor,sürekli bende çorbasını yapıyorum. Peynirini ve peynir altını suyunu da evde yapıyorum