Valla arkadaşım 20 günlükken çalışmak zorunda kaldı hemde 11 saat, hayat malesef herkese eşit davranmıyor. Söylediğiniz gibi hazıra dağ dayanmaz ekonomi kötü çalışmanız bebeğiniz için de iyi olacağını düşünüyorum. İşten geldikten sonra güzel vakit geçirirsiniz. Ben 4 üncü ayım dolduğunda çalışmaya döneceğim allah her annenin yardımcısı olsun