İlk dogumda göbeğimi bağladım ikinci doğumda da bağladım korse de aldım taktım ama nedense göbeğim sarktı
Kilomuda verdim şuan 68 kilodayım benm için iyi zayıf olunca elbise üstümde güzel durmuyor boyum uzun 1.75 kilolu gözükmüyorum ama göbeğim biraz sarkık 5 aylık göbek gibi elimle tutuyorum kosunca yukarı aşağıya hep çıkıp iniyor birşey giysem kötü belli oluyor
Fenomenlerin sikislatirici kremi var paylaşılan acaba doğrumu öyle birşey alsam kullansam
Ne yapsam gider acaba bu göbek