Aselim55 Merhabalar herkese bebeğim 3 aylık burnu tıkalı izotonik su kullanıp açacağım ilk kez kullanacağım Bilgi verebilir misiniz tecrübeli anneler ?
Deletedmom781 Aselim55 burnuna sadece serum fizyolojik kullanin ve baska hicbirsy denemeyin lutfen. Anne sutu flan cok zararli ne burnuna ne gözüne kullanmayin. Her 2 burun deligine de serum fizyolojik sıkın 3 4 damla. Ve bekleyin kendisi ciksrmaya caliscak zaten hem biraz yumusar. Ben sonra cekiyorum. 1 2 damla daha skiyorum tekrar cekiyorum. Eger cok tikali ise osman gonulal in burun tikanikligi videosunu izleyebilirsiniz
Yasemin89- Aselim55 Merhaba ben deniz suyu burun spreyi kullanıyorum. Günde 4-5 kere birer defa sıkıyorum burun aspiratörüyle de çekiyorum.
denizsenyil Merhaba,ben de çoğu zaman anne sütüyle açtım.Birkaç damla parmağıma damlattım burnunun deliğinden hafifçe sürseniz orayı ıslatsa bile çok faydalı oluyor
denizsenyil Deletedmom781 Bizim de doktor önerdi anne sütünü,kafası güzeldi o zaman yazdığınıza göre😂
Deletedmom781 denizsenyil valla ben 4 doktora birden gittim 4 ude onermedi artik kimin kafasi guzel bilemem.