Minnak_mavis Kızlar dolabın rafında buzlukta değil sütlerim var elektrik gitti kaç saat durur bozulur mu ne yapmalıyım acilll
KendiEvimdeDeplasmandayim patlakprezervatif hiç bilmiyorum ya ben çok süt veremedim zaten. Üste çıksın 💙
maygirl Minnak_mavis dolabın kapağını cok acmayın dolap dereceniz kac bilmiyorum ama derece durumuna göre 2 ile 4 saat arasinda bisey olmuyor genelde..sizde kullanirken bi bakın tadına..daha uzun sureli gelmemesi halinde riske zaten atılmaz dökün derim.🌸
yildiz49_ Minnak_mavis buzdolabının kapağını açmayın sonuçta ici soğuk. kaç saat sonra gelcekmis belli mi. 1 gün gelmezse anca ısınıyor dolap içi.
Minnak_mavis yildiz49_ benim dolabım da hiç iyi değil işte sorun o zaten bosch aldık 8 yıllık evliyim her şeyi bozuyor o yüzden güvenemedim
oguz13 Minnak_mavis hiç fikrim yok ama ben olsam buzluğa atarım bir gün gelmese bile orasının ısınması daha uzun sürer diye buzlu ürünlerin arasına koyardım
Minnak_mavis oguz13 ama sonra çözülünce de bi daha hemen aynı gün tüketmek gerekmez mi ⅞ paket vardı rafta
LezizeNine Minnak_mavis uzun sürecek mi gelmemesi. Ne kadar süt var ? Ya sütlaç muhallebi falan yapacaksın ya da dondurucun varsa dondurucuya at
Mommyhann Minnak_mavis 4saat boyunca aynı ısıda durur buzdolabı 4 saat içinde gelirse sorun etmeyin cokmu uzun sürücekmis