ilayda1408 Sadece mama verebilen bir anne olarak merak ediyorum benim gibi olan anneler hangi ayda kaç ml mama iciriyorsunuz bebislerinize Biz 4 ayligiz 120 en fazla genelde 80-90ml içiyor o da zorla
yagizsmom ilayda1408 biz de. 1 hafta sonra 4 aylık oluyoruz 120 içiyor bazen bitiriyor bazen 5-10 ml kalıyor
degersizbirhayat_1 ilayda1408 benim oğlum sizinkinden büyükmiş ama yazayım gene de 11 aylık aralarda 2 veya 3 kez ek gıda alıyor onun dışında 3.5 saat arayla 240 ml içiyor
busraufukilbilge ilayda1408 2 ay 27 gunluk kizim . 3,5 4 saat arayla 120 ml iciyor. Bazen 5 ml falan birakiyor . Bazende bittiginde agliyir ama vermiyorum oyaliyirum
ilayda1408 yagizsmom peki kaç saat aralıkla acikip istiyor acaba merak ettim Bizim bu ay kilomuz geride kalmış o yüzden verdiğim mama miktarı ve saati normal mi diye düşünüyorum gerçi fazlasını zorlasam da almıyor
yagizsmom papatya3458 ilayda1408 2,5 - 3 saatte 1 veriyorum kaç kilo bebeğiniz biz de yarın kontrole gitcez. Ben de az olduğunu düşünüyorum gece de 2 kere kendi kalkmasa da veriyorum 150 denedim içemiyor
ilayda1408 yagizsmom biz 2800 doğduk sunan 5600kg kız doktor bu ay için en az 6 kilo olması gerekiyordu geride kalmış kilosu dedi
arslanmomy yagizsmom sizin bebişle bizim aramızda herhalde bir hafta var ben 3 saate zorla 100 içiytiyorum aptamile geçtik ağladım bugün artık dizin kilosu nedir
symstf busraufukilbilge Bazende bittiginde agliyir ama vermiyorum oyaliyirum Böyle demişsiniz ya doymamış belli ki ağlıyor neden vermek istemiyorsunuz hızlı mı kilo alıyor ?
bahartoybiyik 8,5 aylık bir kere gece uyumadan önce mama veriyorum bazen 180 bazen 210ml içiyor Gün içinde emziriyorum 3 kezde ek gıda yiyor
ilayda1408 yagizsmom Aptamil Önceden sma ve hipp kullandim kilo alımı yine yavaş olduğu için buna geçtim ama bu mama da pek yaramiyo gibi
arslanmomy ilayda1408 bizimde 3 ay 10 günlük çok zorla 100 içiyor 3 saat arayla bugün ağladım artık bizde yeni aptamile geçtik bir haftadır bakalım kilo alımı nasıl olacak
ilayda1408 arslanmomy gerçekten bende aglicam artık zorla iciriyorum sağlığı su an iyi ama kilo alımı geride böyle giderse sağlığına da etki edecek diye korkuyorum
yagizsmom arslanmomy bizim bebiş 3200 doğdu 4 aya girecek 7200 civarı ayda 1 kilo ille gidiyor erkek bebek. Cinsiyetten de farkediliyor.
arslanmomy yagizsmom bizim de erkek bebek bizim kilomuz geride biraz anne sütü sağıp ekstra mama veriyorum işte bu ara tam iştahsız oldu
symstf ilayda1408 benim bebeğim 5 aylık 4 saatte bir 120 cc içiyor. Çok nadir 150 falan içiyor. Ayda bir anca yani kilo alımı iyiydi en son.