Günaydın hanımlar❤️Herkes uykudan şikayetçi.2 hafta önceye kadar aylarla hep kucağımda uyutdum uynana kadarda kucağımda bekliyordum bende.artık fiziksel yorgunluk beni delirtiyordu.yere bırakmaya korkuyordum bebeğimi uyanırsa yine uyutmak zorunda kalırım diye.uyumak dediğimde 20-30 dakika ancak🤦🏻♀️Birden aklıma geldi bakıyım şu eğitimlere neymiş dedim.iyikide baktım.vallahi o kadar rahatladımki.şimdi kucağımda uyutuyorum pusete bırakıyorum.en az 1 saat uyumasını sağlıyorum.eğitimlerde hep desteksiz uykudan bahsediliyor ama bebeğim 5 ay 4 günlük şimdilik yalnız anne sütü verdiğim için desteksiz pek olacak gibi durmuyor.ek gıdaya geçince çalışırım onuda.sizde kendinize bebeğinize uygun bişeyler uygulaya bilirsiniz.biz sağlıklı mutlu olmazsak bebeklerimiz hiç olmaz.üstelik bizim stressimizden onlarda etkilenir iyice çıkmaza girir işler.umarım işinize yarar sizinde❤️Hiç pes etmeyin lütfen.deneyin illaki olacak.3 güne olmazsa 5 güne düzelecek yavaş yavaş.iyi çalışmalar🙋🏻♀️❤️❤️❤️