3247 ikiz annesine daha rahattır demenizde çok komik aynı anda bebenizden 2 tane düşünün 😂 inanın asla oynamiyorlar biri bir oyuncakla oynasa diğeri aynisindan olmasından rağmen kıyamet koparıyor onu istiyor bütün günüm kavgayla geçiyor bu sayede nerdeyse hiç oyuncakla oynamayıp tüm günü benimle geçiriyorlar zaten ikisini yalnız da birakamiyorum kavga edip birbirlerine zarar verirler diye birlikte ev işi yapiyoruz oyun oynuyoruz mesela boyama yaparken birlikte yaparız ben yönetmiş olurum bu sayede sağı solu boyamamayi ogrendiler suyla oynamak istediklerinde onlara alan açarım banyoda su ile oynanan oyuncaklarla oynatirim bu konu da böyle halloldu dolaplara kilit taktım ama onlara ait bir çekmece bıraktım ve ikeanin kutulu oyuncak dolabını aldım o da işe yarıyor kendileri döküp saçıp toplamayi öğrettim yemeklerini kendileri yemeleri için 6. Aydan beri destekledim 1 aydır oyuna çevirmeden döküp sacmadan yemeyi ogrendiler ama çok katı oldum doktukleri anda anlatıp yemekleri kaldırdım vs yani sabırla sevgiyle nasıl oynayacaklarini nasıl yiyeceklerini öğrettim bir yere gittiğimizde nasıl davranacaklarını öğrettim ekransiz tek başıma buyutuyorum 22 aylıklar bence problemi kendinizde arayın derim biraz bir çocuk sagi solu boyarken o kalemi eline alıp boyamaya baslarken siz 2 kadın nerdeydiniz mesela ben vermedikçe kalemi nereden bulacak çocuklarım mesela kayinvalidenizle bakiyormussunuz dönüşümlü günün yarışı biriniz yarışı digeriniz ilgilense çocuk zaten sakinler her şeyi öğrenir adapte olur benimkiler de oturduklarını bilmem ama ben enerjilerini yonlendirmeyi yonetmeyi öğrendim