Temmuz gibi bende 4 buçuk aylık bebeğimle 12 saatlik uzun yola çıktık , maalesef hiç uyumadı koltuğunda hep kucağımda uyudu yada kucağımda dışarı seyretti yolculuk bitince de aşırı huysuzlandı gece uykusuna çok zor geçti , biraz zorlu bir deneyimdi ama iyi ki de gitmişim diyorum