Merhabalar. Bebegim 24 gunluk. Geceleri bir sikintisi yok cok sukur fakat sabahlari inanilmaz bir gaz sancisi oluyor. Agliyor surekli. Artik dayanamiyorum. Doktor onerisiyle zinco damla ve turubiotic kullaniuoruz ama bir ise yaramiyormus gibi. Benzer seyler yasayan var mi? Varsa neler yaptiniz ne zaman duzelir? Gercekten dayanamiyorum :(