aysebb hilalpak Adet dışı kanama olması normal değildir yani bir kadın doğuma gidip muayene olmalısınız tekrarlıyorsa özellikle
aysebb hilalpak Sık mı oluyor ? Yani birçok nedeni olabilir. Hormonal dengesizlik, stres, enfeksiyon, miyom vs
hilalpak aysebb bugün 4. Gün az geldi öyle çok değil ama tam bitti diyorum sabah kırmızı kan geldi biraz çok sinirlerim bozuldu ya düşünüp duruyorım