Bebeğim 10 aylık dört aydır regl görüyorum emziriyorum dört aydır düzenli 25-26. Günümde olurdum. Korunuyoruz ama adetim gecikti 29. Gündeyim ama memlekete geldim hava değişimi vs etkiler mi testte daha almaya fırsatım olmadı ve korkuyorum da stres oldum.prezervatif kullanıp hamile olma riski var mı acaba