inci86 15 16baylikken kaka ve çisi soyluyordu.22.ayinda daha blincli idi bunlara tabi.coknerken aylardan tuwalet egitim kitaplarina klozet mantığına filan hakimdi ama bejim dusuncem 2.5 yaşında başlamaktı 24.ayda tuvalete gtmek istiyorum aglamaları ve bez çıkarmaları baslayınca mecburen denemek durumunda kaldım.tuwaletw dair iletişimimiz vardı zaten.konuşmasıda gayet güzeldi iletişim sorunuda yaşamadıgimiz için hevesi varken başladık ve kısa sürede de bitti..konusmasi ve tuvalete gitmek istemesi dışında bi belirtimiz yoktu.gece cok su icen bezi dolu dolu kalkan bi çocuktu kızım.🤷♀️deneyin uzuyorsa surec bezleyin daha ilerleyen ayda denersiniz.olamayacagini anlayip israr ederseniz sureçte pskolojik olarak egitim zamaniniz zarar görmüş olur.ilk gun yapmaması,söylememesi cok normal buarada.soyledigi zamanlarda bile arada kaçırmalarıda cok normal.