Arkadaşlar oğlum asiri hareketli ve vurma davranışı var 5 yaşında 5 aylık da kızım. Var öncesi calisiyordum sonra bebegim oldu iyice arttı oğlumdaki bu davranislar, huysuzluk bağırma vs. ogretmen de bugün söyleyince çok utandım bir de öğretmenim,konusun dedi her gün konuşuyoruz oysa ki.. ne olur çözüm lütfen bir akıl verin bana…. böylesi olup düzelen var mi. Bu arada çok zeki bir çocuk her şey hafızasında kalır mantıklı konuşur bazen hatasını anlar özür diler yapmamaya çalışır evde bi şekil idare ediyorum ama okulda öyle yapmasına cok üzüldüm:(