yagizsmom bende lokman hekiiimde doğum yaptım hastaneden çok memnun kaldım ama çocuk doktoru konusunda hala emin değilim. İlk başta Hülya taneriye gidiyorduk sonra ersoya çok övülüyor diye Melih yüksel Erola gittim alerji dedi diyet başladı olacak gibi değil çok ilgisizdi tavırları son gidişimizde devlete gittik sanki öyle bi tavır. Şimdi 6 ay muayenesine indirimli diye yine lokmanda bu sefer ayşegül hanıma gittim ek gıda olayını anlattı ama çok da indirimli değil yani 1860 TL olmuş o da😬 sorularıma cevap verdi ama eşim tıbbi bilgi kullanmadı hiç falan dedi😅 biraz da ezberini okuyor gibiydi, numara sordum vermiyoruz dedi. Ersoydaki doktor da davalık olduk artık yasak geldi gibi bi şey söylemişti