Merhaba bende kullanıyorum 40 mg ben böyle bi sorun yaşamadım fakat ilacı içmeyi unutsam çok kötü oluyorum 3 4 gün içmemiştim yüzümde karıncalanma baş dönmesi elim kolum kalkmıyordu mahfolmuştum doktor asla kafana göre bırakmayacaksın dedi neredeyse 2 senedir kullanıyorum bırakma cesaretim yok