Kızlar 14 aylık bebeğim var kulağının arkasını , içini bazen çok kaşıyor bir kere kulak enfeksiyonu oldu onun dışında bir daha olmadı 3 4 doktora götürdüm bir şey yok kulağında diyorlar annemgil sürekli baskı yapıyor bir şey var bu kulapında diye iyice kafam karıştı bu durumu yaşayan var mı özellikle uykusu gelince ya da banyo yaptığı günler kaşıyor