Hanımlar oğlum dişlerini zar zor fircalatiyorum tabi bizim yardımımizla az da olsa fircalayabiliyor. Bazen sadece günde 1 defa fircalatabiliyorum. Dişlerin de yavaş yavaş siyah lekeler oluşmaya başladı. Şu an cocuk dis hekimine gidemiyorum ama bu lekeler için jel kullaniliyormus sanırım. Bana önerebilecginiz güvenli diş jeli var mi?En azından diş hekimine gidesiye kadar bizi idare etsin cürüğe dönmesin. 🌼🙂