nlgnarslann 5 aylık olmak üzereyiz 1 aydır asla gece uykumuz yok her yarım saat veya saatte bir mutlaka uyanıyor nerde hata yapıyorum bilmiyorum çözemiyorum. Aynı şeyleri yaşayan var mı varsa çözüm olarak neler yaptınız başarılı olabildiniz mi?
edaeda5 nlgnarslann merhaba muhtemelen 4. Ay atağını yaşıyor bebeğiniz, benim kızımda o şekilde olmuştu ve geçmişti ama 1 ay oldu demişsiniz geçmiş olması gerekirdi
SucukluSutlac Bizde de gündüz uykusunu kesti tamamen, geçiş döneminde oldukları için böyle oluyor diye düşünüyorum
nlgnarslann SucukluSutlac gündüz uykularında sıkıntı yok ama gece uykularımız bölük pörçük ne yapacağımı şaşırdım
yagizsmom nlgnarslann kaçta uyursa uyusun sabah erken kaldırmayı denediniz mi öyle olunca gece daha rahat uyuyorlar
nlgnarslann yagizsmom evet sabah 6 da uyanıyoruz zorlarsam en geç 8 de uyanmış oluyoruz. Gündüz iki saatte bir mutlaka uyutuyorum gündüz uykuları yarım saatle bir saat arasında değişiyor. Gece uykusu da aynı şekilde yarım saat maksimum bir saatte bir mutlaka uyanıyor ağlıyor ya meme ya da tekrar pışpışlamayla geri uyuyor sonra yine aynı böyle bir kısır döngüdeyiz