ymc516_ Arkadaşlar Kuşadasında yaşayan var mı şuan oralar nasıl haftaya gidicez tatil için akşamları serin mi hava durumu gündüz güzel gözüküyor da denize havuza girilir heralde
momas ymc516_ biz geçen sene girmiştik 8 ekimde 26 derece ve güzeldi ama bir önceki hafta hava kötü olduğu için biraz serindi ilk günler. Ama yine de hava yaz gibiydi soğuk olmuyor
beybitolat ymc516_ hava gündüz güzel akşamları ve sabahları serin. Denize girilir ama çıktığınızda üşüyebilirsiniz
ymc516_ momas bıizim gidcegimiz hafatada 26 27 gösteriyor. Çocukla Akdeniz’e inmeyi gözümüz almadı yol olarak Ege’de kalmka istedik inşallah şansımıza güzel olur teşekkür ederim ❣️
ymc516_ beybitolat orda mi yasiyorsunuz teşekkür ederim. Geçen yıl eylül ikinci hafta gitmiştik gayet sıcaktı. Bu sene ay sonuna kaldık bakalım inşallah güzel olur.
cihangirgozde Kuşadasında yaşıyorum gündüzleri iyi ama akşamları çok rüzgarlı ve serin şapka hırka uzun üstler altlar alın mutlaka bebek için
ymc516_ cihangirgozde ya akşamları için mutlaka uzun koyarım o zaman teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için 🌼