niltugce Merhabalar 7yaş ve 7aylık iki çocuğum var bu kış beta ve covid vakaları çok artacak deniyor benim hastalık anksiyetem var bu kıştan çok korkuyorum sizler nasıl önlemler alıyorsunuz?
susancikanbalik niltugce covid dönemi kendimi eve kapadım kimselerle görüşmedim 3 kez covid oldum o zamandan beri düşünmüyorum hastalığı
birerkekbirkizannesii niltugce bı çocuğum enfeksiyondan vefat ettı çok sakındım onu sonra kızım doğdu yıne sakındım sakındığım kımseyle gorusmedıgım halde önce 6. Hastalık oldu sonra yıne korudum o da bende hastalandık sakınmıyorum sakınan göze çöp batar
Hndsmom Hastalık anksiyetesi bende de var. Sürekli çocuğum hastalandı mı hastalanacak mı diye gözüne bakıyorum. Sırf bu yüzden 2. Yi yapmadım. Ben de şurada bekleyeyim