Kızım 5,5 aylık uzun zamandır biberon reddimiz var
Kızım gece saat 1 de uyku esnasında mamasını verip yatırıyorum gece hiç kalkmaz sabah saat 8,9 gibi uyanıyor normal bi bebeğin aç olarak uyanması gerekir ama bizimki saat 11 12 ye kadar mama istemiyor bunu huy olarak edindi sanırsam hiç bi şekilde istemiyor. Ne yapabilirim uzun süre aç kalması iyi değil. Günde 5-6 öğün 2 kere de ek gıda olarak günü bitirmeye çalışıyorum ama böyle yapması sağlık sorunu yaratırmı endişelenmelimiyim yoksa istediği zaman mı vereyim.