merveomerfurkan Bebeğim 8 ay 14 günlük sağlık ocağı hemogram tahlili istedi neden istediler acaba bı sorun olduğu için mi rutin herkese mi yapılıyor çünkü çevremde sorduğumda onlardan istenmemiş
organikirmik merveomerfurkan rutin ama bizim doktorumuz 1 yaşında alıyormuş kan, söyledim sağlıklı ocağına tamam dedi
momas merveomerfurkan normalde 9. Ayda tahlil yapılıyor ama sağlık ocağı bana da 8. Ay demişti anlamadım ben 9. Ayda yaptırmıştım
haniball merveomerfurkan rutin olur 6ayda gittim ben..bizim drye bir daha ne zaman kontrole geleyim dedigimde 9 ay olunca gelin kan verecek demisti.. Ben kan vermek istemiyorum kan alamıyorlar cok ağlıyor🥹
zynprvlfsn merveomerfurkan Bence aile sağlık merkezi yerine çocuk uzmanına yaptırdın çünkü aile sağlık merkezinde d vitaminine falan bakılamıyor.
EsraBlkbs haniball aynı dertten muzdaripim yaa ilk çocuğumu delil deşik etmişlerdi bunda da bizden zor alıyorlar kanı bebeği nasıl yapacaklar düşüncesi ile istemiyorum özelde aldırıp versek baksalar olma mı acaba bebek hemşireleri güzel alıyor
haniball EsraBlkbs özeldeki hemsirelerde tecrübesiz oluyor bilmiyorumki gercekten.. sünnet olduğunda aldılar bebeğimin kanını canım gitti.. öyle ağladıki regim sapsari olmustu onu o halde görünce 🥹 evet bazi degerleri gozlemlemek gerek ama yazik ya cidden 🙈
serife2 merveomerfurkan rutin canim d vitamini demir ilaci kullaniyoruz ya onlara bakmak icin genel 9 ya da 1 yasta oluyor bizde 9 ayda yaptirdik ama cocuk doktoruna gittik hastanede oluyor saglik ocagida bakiyor sonuclara sadece