Kızlar merhaba geçenlerde bebeğimde öksürük burun akıntısı başlamıştı doktor üç günlük azeltin antibiyotik ve cortier verdi (alerjik ve prematüre bronşite çevirmesin diye) kullan geçmezse beş güne tamamla dedi bugün üç gün bitti bebeğimin burnunda hırıltı var nebülle cortier veriyorum serumla yıkayıp çekiyorum ama sanki tam açılmıyor gibi önceki günler mukusu şeffaftı ve akıyordu şimdi katılaşmış ve yeşilimsi sizce antibiyotiğe devam edeyim mi yoksa bu iyileşme belirtisi mi? Öksürük falan kalmadı zaten, alttan iki diş çıkardı üstten de patlamak üzere onun huysuzluğu var. Boş yere antibiyotik vermek istemiyorum daha fazla. Antibiyotik kullanıpta böyle bir şey yaşayan oldu mu fikirlerinize ihtiyacım var?