Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Bebişleri nasıl giydirmeye başladınız kızlar? Ben bugün altına atlet giydirdim artık uzun kollu giydirdim. Uzun kollu ince zaten atlette ince haliyle. Bursadayım hava güneşli ama sıcaklık düştü kendini gösteriyor kış.
organikirmik Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Ankara’dayız ama Ankara’nın sıcak bi semtindeyiz tişört şort giydiriyorum dışarıda geceleri zıbın + uzun taytla uyuyor
momas Valide-Ayse-Hafsa-Sultan ev 26 derece yarım kol şortlu tulum giyiyor ve öyle de uyuyor ama haftaya havalar baya soğuyor artık uzun kol uzun bacağa geçeriz
3kedili2bebekli Valide-Ayse-Hafsa-Sultan İstanbul’dayım uzun eşofman üstüne tişört giydirdim ama hava serinmis dışarıda hırka atarım artık üstlerine
Minel-inannesi Valide-Ayse-Hafsa-Sultan aydındayız kreşe giderken elbise giyiyor, çantasına hala kısa kollu bacaklı koyuyoruz ama akşam yatarken kısa kollu uzun bacaklı pencere açık yatıyoz😊
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Erken mi diye düşündüm ama yaz kadar sıcak değil bence sırtı da açılmasın diye giydirdim
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan twobabyago burası 22 derece şu an 26 falana çıkıyor en fazla ama bir kaç saat sadece
momas Valide-Ayse-Hafsa-Sultan he ama dışarıdı soğukk o zaman çorap eşofman altı giydiriyorum üstü yarım kol ama ince bi üst alıyorum yine de
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan organikirmik benim ev dışarısıyla aynı 😆 ya biz hissediyoruz ama onlarda aynı mı hissediyor sıcaklığı bizle acaba
organikirmik Valide-Ayse-Hafsa-Sultan daha sıcak hissediyolardır daha hareketli oldukları için tahminim
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan momas evet dışarısı kendini belli etti artık benimki kış bebesiydi bir yaşına az kaldı 😀 o zaman ona mont alıcam
metomom Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bende atletle tişört uzun don 🤣 arada çorap sağolsun oğlum hiç tutmuyor ayağında o yüzden çoraplı don aldım 😀 sabahları ve gece daha çok uzun giydiriyorum ama üst uzun daha gerek yok
Pamukhanim_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Denizli deyiz altına uzun tayt üzerine tişört içine zibın Giydiriyorum 2 gündür bugün rüzgar da var uzun kollu lara geçerim yavaştan
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Pamukhanim_ evet artık evde soğumaya başladı hafiften ama daha petekleri açılacak hava değil
yagmurkokusu_ Pamukhanim_ Denizli’de olup hala klimayı 18 de çalıştıran biz 😆 bizim buralarda daha soğuk gelmedi geceleri serin oluyor oda bizim evi etkilemiyor
Mariposa Valide-Ayse-Hafsa-Sultan istanbuldayiz , gunduz hava guzel ama gece serin oluyor uzun kollu pijamalara gectik
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Mariposa evet ben biraz dağlık yerdeyim Bursa’nın tepelerinde yaşıyorum hava da soğudu 😀