mom97X Kızım (15.ay) çok sık gaz çıkarıyor, çok gazı oluyor. Diş dönemindeyiz azılar çıkıyor sanırım ve bunla bir bağlantısı var mı sizce neden olabilir ?
dayes mom97X ayaklarını üşütmüş olabilir mi ama diş dönemi de çok etkiliyor ya ishal olurdu ya da çok gaz çıkarırdı ama fazla sürmezdi bir iki gün